Lite of topic...

Men måste så klart dela med mig av en helt fantastiskt trevlig upplevelse som jag fick vara med om igår kväll! :) 

Jag blev nämligen överraskad av mina nära och kära med en Baby Shower i turkost tema hemma hos min mamma! :D
Verkligen superroligt och jag hade inte en susning om att de skulle ha en sån för mig! ;)) 
Så jag blev så klart jätteglad! 
Hihi :) 

Vi åt god paj med sås, sallad och bröd till middag och sedan fikade vi supergod choklad-vanilj-hallon(?) tårta, citron- och choklad cupcakes och babyfot-kakor - MUMS! 


Fick massor av fina presenter som kommer att bli kanonbra att ha sen när lillkillen väl kommit till världen; 
* Babygym 
* Snuttefilt 
* Myggnät & Regnskydd till barnvagnen 
* 2 st olika blöjtårtor 
* Korg till ex. leksaker  
* Brio-leksak 
* Hängande-leksak 
* Bellino sängmobil 
* Newbie body, Haklappar och Snuttefilt


Är oerhört tacksam för denna fina kväll, och detta kommer jag alltid att ha som ett fint och mycket trevligt minne!
Tack!! <3


KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: