Strykjärn

Jag har tidigare nämnt att jag hade ner vårt nuvarande strykjärn i golvet så att det gick sönder något.
Eftersom jag har både bra och mindre trevliga erfarenheter av diverse olika strykjärn så tänkte jag att vi ska satsa på ett rejält järn nästa gång vi köper ett.
 
En "ångstastion" eller "ånggenerator", "press" - ja kalla det vad ni vill.
För att inte slänga alla pengarna i "sjön" så har jag letat fram ett mellanbudget alternativ som jag tror kommer att bli kanonbra här hemma hos oss.
 
Det är ett järn från Tefal som jag tror att det kommer att få bli.
Men jag tänkte inte köpa det ännu, dels för att det ändå är en stor investering men också för att jag vet att det är snart REA så det skriker om det, så kan lika gärna härda ut vår nuvarande strykjärn och kolla om de kommer att ge någon rabatt på detta från Tefal som jag har kikat in!
 
Bäst pris (990kr, enligt prisjakt.se) hade NetOnNet för denna modell som jag har kikat in, vad tycks? 
http://www.netonnet.se/art/hem-och-hushall/kladvard/strykjarn/tefal-gv5225e0/188370.3389/ 
 
 

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: