Det här med att bestämma sig...

Idag har vi klurat ännu mer på det här med det blivande badrummet...
Jag hittade ett program där man kan rita upp badrummet i 2D och 3D, där mått och olika typer av leverantörer har laddat upp information och bilder på sina produker som man kan inreda badrummet med. 
 
Om jag säger så här, vi har till 99% bestämt oss för hur det kommer att se ut.
Men ja, man kan ju alltid få för sig att man vill ha något annat eller på ett annat sätt.
 
Hur som helst, tänkte att jag skulle dela med mig av den idé på planlösning som vi funderar att ha i vårt blivande badrum.
Kom gärna med förslag, tips och idéer! :)
/Stina
 
 
 
 
 
 
 
 

KOMMENTARER

- Hanna

En tanke jag fick var att man kanske kommer känna sig lite "utelämnad" om man ska sitta på toaletten där mitt i ett stort rum. Man kanske mer vill sitta i en vrå när man ska göra nummer två ;) därför skulle jag kanske byta plats på toalettstolen och handfatet och ha toalettstolen i hörnet. En liten tanke bara :)

Svar: Jo det har vi också klurat över, dock så är risken stor att vi inte kan ha toaletten i hörnet där vi placerat handfatet pga under trossbotten så ligger det en grov stock som bär upp hela utbyggnaden..
Men som du säger så hade vi tänkt dubbelkolla med rörmokaren först om det går att komma förbi stocken på något sätt utan att förstöra för mycket. :P
Dream House

2013-09-10 @ 07:25:21

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: