Minst cc30

Tänkte bara påminna er läsare som funderar på att fixa en tvättstuga/badrum att det minst ska vara cc30 mellan reglarna i golvbjälklaget. 

Vi har hela 18 reglar i vår tvättstuga som är på ca 12kvm. 
Allt för att inte kompromissa hållfastigheten. :)


Vi har till och med mindre än cc30 på de första ställen, detta för att vi har utgått från de gamla reglarna som varit i golvet från förr och placerat in nya reglar mitt emellan de gamla. 

David har gjort ett enormt noggrannt jobb med att få det rakt, osv.
En stor eloge till honom! ❤️

Nu har jag fogskummat lite vid de utrymmen där det är svårt att komma åt med täckpapp och vanlig isolering, så snart ska jag ge mig på att lägga i isolering från Isover i golvet! 
Sen när David kommer hem så blir det nog så ska vi skruva golvspånskivor så det står härliga till.. 
Målet är att ha ett spångolv att kunna gå på där senare ikväll! ;)

/Stina


KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: