Detaljer till innerdörren

Sitter och kikar runt efter detaljer till den nya innerdörren som vi precis fick upp igår.
Det är en stor djungel med massor av olika modeller, men jag tror att jag gillar detta mest från "Specialbeslag AB" som finns att hitta på nätet.
För detta "kalas" till två dörrar inkl. frakt hamnar man på 675kr, kanske lite saftigt..
Men jag tycker att långskylten är riktigt snygg, och det är en detalj som vi har på våra andra gamla dörrar här i huset (även om de äldre inte går i samma design, men vad jag kan se så finns det inget tillräckligt lika för att det ska kännas värt att försöka sig på något sådant intryck).
 
Hur snyggt?!
Till den identiska dörren som ska vara i det blivande badrummet i samma design.
 

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: