Update

Idag målade jag en anda gång på hammocken, så sittdelen är helt klar nu.
Men de andra delarna ska få sig en till omgång, detta då de delarna endast är målad en varsin gång - på vaders sida. ;)

En annan grej som jag hunnit med idag var att åka förbi Owes innan jobbet och köpa helsvarta hammockdynor.
Så nu ska jag bara hitta ett passande tyg som jag ska sy taket av...
Kanske får bli vaxduk, om jag inte hittar någon passande markisväv!

David har klippt gräsmattan idag efter jobbet, skickade denna bild på MMS till mig.
Ja, för skönt väder har det varit idag!
Och inte ett moln på himmelen, så allt för jobbigt var det nog inte att klippa gräsmattan då. ;)

/Stina


KOMMENTARER

- Sara

markisväv stod jag och klämde och kände på idag inne på textilaffären vid owes, 89:-/m och det fanns huuuur mycket olika färger, mönster som helst :D TIPS!

ett annat tips var att owes även hade en kristallampa som du frågade efter men tyvärr kollade jag aldrig prislappen ;/

Svar: Ja jag tittade också på det, men de var bara 130cm i bredd, och tror att det blir lite väl kort! Om jag inte skarvar så klart... men då blir det mer jobb, så ska försöka hitta något tyg som är bredare. :)
Ja jag såg kristallampan från Owes också, kostade 699kr har jag för mig.
Så den kostar lika mycket som den på Clas Ohlson, däremot har jag en rabattcheck att utnyttja där, så blir billigare för min del att handla hos dem. :)

/Stina
Dream House

2013-05-17 @ 17:45:14
URL: http://vingesgatan.blogspot.se/

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: