Slang

Sitter och funderar vidare på det ämne som jag skrev om igår; utomhuskranen.

Jag är inte så sugen på att ha en grön vattenslang kopplad till huset, och inte heller gul, blå samt orange för den delen.

De färger som jag skulle kunna tänka mig är; svart, vit, genomskinlig eller grå.

Jag vet att en svart slang skulle blir varm när den är i solen, men har det någon egentlig betydelse?
Sen för den delen så har jag inte sett någon svart slang när jag varit ute på alla diverse olika byggmarknader/trädgårdshandlare.
Så jag börjar fundera om det finns att få tag på i över huvud taget?

Hur som helst, ska forska lite mer kring detta ämne innan vi köper oss någon slang i alla fall.
Om Du har några tips/förslag/idéer så hojta gärna till!

/Stina


KOMMENTARER

- Marie

Clas Ohlson har både svart, vit och rosa. :-)
http://www.clasohlson.com/se/Trädgårdsslang-20-m/Pr315365002

Svar: Åh, tack så mycket för ditt tips! Ska genast kolla upp det :)
Dream House

2013-05-31 @ 10:37:58

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: