Kristallkrona

Idag tog jag mig tid för att gå och köpa den kristallkrona som jag tidigare hade tittat ut från Clas Ohlson.

699kr kostade den, men jag hade en 100kr rabattcheck och sedan använde jag ett presentkort som var laddat med 200kr som vi tidigare fått i inflyttningspresent av Matthias och Linda.
Detta resulterade i att jag i slutändan bara betalade 399kr för denna fina kristallkrona som passade perfekt till vår matsal!

Tack och bock ännu en gång för presentkortet Matthias och Linda! :)

Efter lite jox med att "bygga" ihop kristallkronan så sitter den nu på plats.
Vi är jättenöjda och nu är matsalen i stort sett klar!

/Stina


KOMMENTARER

- Linda

Varsågod! Kul att ni hittade något fint! :) Superläcker! :)

Svar: Ja men precis, det blev kanonbra med kristallkronan inne i matsalen i alla fall ! :)
Dream House

2013-05-27 @ 01:14:37

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: