Kitchen Aid

Jag har en 20%-rabattkupong som jag kan använda hos Cervera t.o.m. på söndag, den har jag fått för att jag är med i deras kundklubb.

Och när jag var in dit idag så slog det mig att jag kan ju faktiskt investera i en ny Kitchen Aid-maskin.
Frågan är ju bara; vilken maskin ska jag köpa?!

Jag har ju redan den dyraste av dem alla, bakmaskinen.
Så valet står mellan stavmixern, blendern eller köksmaskinen...

Har varken en blender eller en köksmaskin i dagsläget, men den stavmixer som vi har i dagsläget är inte alls bra (och kommer säkerligen att säga tack och god natt väldigt snart dessutom).
Men vet fortfarande inte vilken maskin som jag ska köpa.
Försökte resonera fram vilken maskin som troligen skulle bli mest använd här hemma.
Men kommer inte heller där fram till en bra slutsats, just för att varje maskin har specifika användningsområde...

Tar mer än gärna mot tips/förslag och idéer kring detta ämne, för vill gärna bli lite klokare kring detta "dilemma"! :)

/Stina


KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: