Foton

Jag har tidigare beställt foton genom några olika hemsidor som jag har hittat på Internet.
Idag fick vi hem den sista delen av min beställning.
Det blev flera olika leveranser, eftersom jag beställt många olika produkter.

Blev strax över 235 foton och tre förstoringar samt ett iPhone skal som jag gav till min fina sambo i present.
Det är nämligen 2 år och 9 månader som mitt hjärta har bultat för honom, så något trevligt skulle han väl få! ;)

Förstoringarna är från en fotografering som vi tidigare var på förut, samt ett foto från när vi var i Paris med Eiffeltornet i bakgrunden och ett annat som är från Rom när vi var på Colosseum. :)
Dessa ska få hänga någonstans här i huset, frågan är bara vart - och innan de ska upp så måste jag så klart införskaffa oss lite fler ramar.

/Stina


KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: