David rustar...

Men inte här hemma hos oss idag!
Haha, tänkt om det vore så väl.
Nja, han är och hjälper sin syster med sin rust i en lägenhet som hon har köpt ganska nyligen.

Så hemma hos oss står det stilla, idag är det sämre väder - så måla hammock blir det inte av för min del.
Ska ju i och för sig åka iväg och jobba snart, så kan väl unna mig att ta det lite lugnt en stund.

Har tittat på min "favorit-tygsida" tyg.se och har hittat några tyger som jag gillar och tror kan passa till hammocken.
Men de kan inte skicka några provbitar just nu pga att de bygger om sin avdelning med tygprover, så får vänta på att de kan skicka dem så ska jag kika in det lokala utbudet så länge.
Tyg.se har jag handlat av förut utan problem, bra priser och stort utbud - det gillar jag!

/Stina

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: