Blommor

Idag var jag ledig, så passade på nu när solen ville kika fram och åkte och köpte lite blommor som skall pryda här på vår gård.

Eftersom jag har noll koll på det här med blommor så åkte jag till Bärnö, en handelsträdgård i Sandviken, och plockade på mig en del blommor och krukor - då kan det väl inte bli fel tyckte jag, hehe!

Mitt "tema" med blommorna blev, liksom huset, vitt och gult! :)
Mestadels penséer köpte jag, men några andra typer av blommor fick också följa med hem. ;)

Nu är det bara att hålla tummarna att de vill växa så det knakar!

Men lite mer blommor skall inhandlas, men nu är sommaren verkligen på G och det blev en bra början med att få en välkomnande entré och tjusiga balkonglådor från vår lilla balkong samt vid vår uteplats. :)

Har ni några DO & DON'TS var det gäller blommor? :)
Dela gärna med er!

/Stina


KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: