Auktion

I förmiddags åkte vi och höll min mamma och hennes man sällskap på en auktion som hölls här i Kungsgården.

Jag gillar auktioner, och har gjort det sedan jag var en liten tjej.
Men David, han hade aldrig ens varit på en auktion tidigare - så för honom blev detta en ny upplevelse!

Rolig var han som klubbade igenom alla buden och han har hållit på med auktioner i många år - till och med så att jag kommer ihåg honom sedan jag var si så där ca 9 år och ropade in min första vinst (en banankartong fylld av diverse olika prylar för 10kr). ;)

Hur som helst så bjöd jag på denna schyssta koffert, och vann den - för endast 150kr!!!
Snacka om att jag är nöjd med mitt köp, det var en perfekt dag för att fynda på auktion helt enkelt. :)

David fick mersmak för auktioner han också, så han tycker att vi ska åka på fler auktioner framöver - vilket inte är något mig emot! ;)

Denna koffert ska få stå inne i grästrummet tillsammans med den andra resväskan som jag tidigare har köpt (och bloggat om).

P.S! Hojta mer än gärna till om Du känner till när och vart en auktion håller till i närheten av Gästrikland-trakterna. :) D.S

/Stina


KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: