9 månader!

Idag är det även nio månader sedan vi skrev på kontraktet för vårt fina hus!

Tiden bara rusar förbi, för det känns verkligen som att vi nyss flyttade in.
Och ja, om jag säger så här; vi har inte riktigt flyttat in på riktigt ännu heller egentligen.
Eftersom ett helt rum står fyllt med flyttkartonger som skall gås igenom inom en mycket snar framtid..
Det får bli till att börja ta tag i på onsdag förmiddag, för då har jag lite tid över. :)

För övrigt så kommer jag att få mindre tid över till att kunna dona här hemma nu.
Jag har nämligen bytt arbetsplats och gått upp i tid (från ca 50% till ca 100%) - så som ni kanske förstår så kommer jag att lägga fokus på mitt nya arbete och mindre tid kommer att kunna gå åt till att fixa här hemma, shoppa, blogga, etc.

Hoppas ni kan ha lite tålamod med att blogginläggen kanske kan komma med större mellanrum mellan gångerna nu framöver, men när det väl händer något här hemma hos oss så kommer det inlägg här på bloggen också så klart, och/eller när tiden/orken finns för det.

God natt med er alla!
/Stina


KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: