Vardagsrummet

Medan jag var på loppisen idag så fortsatte David med att gipsa väggarna inne i vardagsrummet.

Han har gjort halva rummet idag, så imån ska han fixa resten av gipsskivorna.
Men innan han kan fortsätta med dem så måste han fixa kring alla dörrar och fönster samt ta bort en värmetransportör samt rör som finns mellan den öppna spisen och väggen till hallen. :P
Så får se om han hinner med att gipsa klart imån..
Det visar sig :)

På loppisen idag så var det segt, så stannade inte hela tiden ut.
Men i det stora hela så var det en trevlig upplevelse som jag fick vara med om denna helg. :)
Vet inte hur mycket som är "mycket" intjänade pengar i detta sammanhang, men med tanke på vad jag hade att erbjuda besökarna så är jag nöjd, 965kr fick jag in på min försäljning, så det är nog inte den sista gången som jag var med på loppis. :)

/Stina


/Stina


KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: