Semester, vad är det?

David han har sin semester i full rulle, jag själv jobbar och kommer att göra det den största delen av sommaren faktiskt.
Men turligt nog så händer det lite grejer hemma i huset trots att semestern har kickat igång för min kära.
 
Idag har han sin kompis Matthias hemma hos oss och som det låter så kommer de hinna fixa en hel del moment medan jag är på jobbet.
Det är verkligen kanonbra att någon håller David sällskap i bygget nu när jag måste jobba, och speciellt någon som faktiskt kan det där med att bygga (Matthias är nämligen utbildad och arbetar som snickare). :)
 
Tänkte slänga upp detta foto som David hade lagt upp på Facebook/Instagram:
 
Här har de rivit bort den ena sidan av väggen som är mellan den blivande tvättstugan och badrummet (även känt för "förrådet"). 
De har tagit ner ena sidan av väggen, och tog den sidan som är innåt badrummet, just för att det skall stärkas upp med fler reglar, så vi kan ha kakel på hela väggarna om vi vill ha det senare framöver.
(I badrummet blir det helkaklat, men som det ser ut som just nu så blir det inte det inne i tvättstugan).
 
/Stina

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: