Minisemester i Båstad

Jo visst!
Nu har vi shoppat loss rejält på Gekås i Ullared, för vi tog en minisemester i Båstad så passade på att åka till Ullared då i samma veva också! ;)

Så allt mellan himmel och jord fick följa med oss hem, bland annat nya fräscha vita handdukar, stora doftljus på glasburk (á la Yankee Candle-kopia), etc.
Och när vi hade packat bilen så sa jag till David; "det är tur att vi har kombi!" ;)
För ja, bilen är FULLPROPPAD!

Och nja, jag var inte riktigt nöjd med all shopping från Gekås...
- så vi tog en shoppingrunda i Halmstad innan vi satte oss i bilen och körde hemåt! :)
Och tur var väl det, för jag hittade bland annat en suuuperhärlig väggklocka som vi ska ha i tvättstugan!!! :)
Den hittade jag hos "Cosy Home i Halmstad" som även finns på Facebook och gärna skickar grejer hem till kunder om man sett något på deras Facebook-sida. ;)

Oj oj vad "små" ting kan göra en glad!
Haha, men jag är i alla fall överlycklig för min klocka, hihi!

Foton på alla mina "fynd" som berör hemmet från vår lilla minisemester kommer så fort vi packat upp. ;)

/Stina


KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: