Loppis-lördag!

När jag vaknade idag så blev jag sugen på att fynda något!
Så efter frukosten så åkte vi mot Falun för att gå på den stora loppisen som finns där.

Påvägen dit så såg vi att det var en liten loppis bredvid vägen i lilla Barkhyttan som ligger en liten bit ifrån Hofors.
Så vi svängde in där och kollade in läget. :)

När vi väl kom fram till Falun så måste jag erkänna att jag blev lite besviken.
Antingen så har loppisens storlek minskat sedan sist jag var där eller så berodde det på att det är snart slut på säsongen.
Hur som helst så var det få utställare, få besökare och mestadels bara skräp som såldes...

Men, hihi, jag hittade ett gammalt hederligt strykjärn som jag ville ha.
Så köpte det illa kvickt när säljaren endast ville ha en ynka 20-lapp av oss.
Extra glad blev jag, eftersom jag tidigare har kollat på just sådana gamla strykjärn på Blocket.se men där kostade de 150kr.
Det vill säga; japp - jag gjorde ett fynd!

Som ni kanske förstår, så ska detta charmiga strykjärn få stå som prydnad i den blivande tvättstugan. ;)

/Stina


KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: