Ett nytt liv...

Ja som jag har berättat förut så har jag varit, och är även det i dagsläget också, på jakt efter gamla charmiga resväskor/koffertar att ge nytt liv till genom att använda dem som dekoration/möbler.

Och som ni redan vet så har jag hittills köpt hem två stycken som skall pryda i vårt hem. :)

Här kan ni se hur bra det blev med dessa två bredvid vår gästsäng i gästrummet.
Det fattas bara någon liten klocka och en fin lampa för att jag ska bli helt nöjd tror jag.

Får se om min favoritklocka får bo där inne, men då måste jag ha en ny till sovrummet...
Hmm...
Vi har även bestämt att vi ska ta en tur till Ullared och shoppa lite på Gekås nu i sommar, så då kan jag passa på att kila efter inredning till gästrummet bland annat. ;)

/Stina


KOMMENTARER

- Perolsfolket

Googlade Kungsgården och hittade er blogg. Kul att det är flera bybor som bloggar! :-)

2013-06-05 @ 08:18:24
URL: http://perolsbloggen.wordpress.com

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: