Update

Inget har hänt i vardagsrummet idag faktiskt.
Nä, golvet har inte torkat från gårdagens oljning - så lister och foder får vänta tills imån istället.

Däremot så hann jag med en liten shoppingtur idag när jag var in i Sandviken.
Så två lampfötter och två lampskärmar fick följa med hem, dessa två ska få stå inne i vardagsrummet tänkte jag. ;)
Men, har inte bestämt mig till 100% att det är just dessa som jag vill ha (men det var bra pris på dem) så tänkte inte använda dem förrän jag riktigt bestämt mig om de passar in eller ej.
Har nämligen 30 dagars öppet köp på dem, så kan i lugn och ro testa mig fram om det kommer att se bra ut.

Dock är min mobil full med foton, så kan inte ta något nytt just nu - inte förrän jag har tömt den..
Och som ni kanske förstår, så händer ju det bara en gång vartannat år - så måste leta fram min egna dator och föra över alla foton nu snart... ;)

/Stina

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: