Häcken full...

Ja det har inte varit en lugn stund idag!
David har sin sista semesterdag idag, så det var den semestern det. Haha!

Idag åkte vi till K-Rauta på förmiddagen och köpte färg till taket, efter som när det tredje lagret med färg så kände vi att vi vill inte ha ett matt tak - så det sista lagret med färg blev ett halvblankt lager. :)

Jag målade två gånger på taklisterna som jag påbörjade igår.
Sedan har jag klippt gräsmattan för fulla muggar, känner av att solen har legat på ordentligt idag måste jag erkänna!
SKÖNT!

Sedan klippte vi vår ena häck!
Jäklar va bra det blev, hihi!
Men vår häcktrimmer var ganska tung, så den fick David köra med - medan bag krattade efter honom så klart.

Imån börjar som sagt David jobbet igen, jag har dock fördelen att vara ledig t.o.m på tisdag.
Så jag ska måla vår braskamin imån, för då borde murbruket ha hunnit brinna klart!

Vi murade nämligen igen ett hål som blev på sidan av braskaminen igår, då vi tog bort ett gammalt rör som fanns där.

Golvslip ska vi även låna hem, så vi kan bli klar i vardagsrummet nu snart och fortsätta med tvättstugan!

/Stina


KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: