Födelsedagspresent

I söndags kom min bästa vän och hennes lilla familj hem till oss och käkade lite grillat.
Hon hade även med sig lite presenter till mig, och oj så glad jag blev! ;)

En stor svart skål att ex. ha sallad i samt sex mindre matchande skålar att ex. ha portioner med potatisgratäng i. :)

Fick dessutom en riktigt fin ljuslykta som skall pryda vid vår entré nu när höstmörkret vill tränga sig på (ska "bara" skruva ihop den först...)
Och även en blomma ! (Sen inflyttningspresent till mig och David) ;)

Åh det är så roligt när ens nära och kära påvisar att de faktiskt känner en så bra!
Det är nämligen så att jag har tänt köpa sådana där små formar i flera år nu - men inte kommit mig för att göra det.
Men nu slipper jag ju göra det, hihi! ;)
TACK ännu en gång finaste Emelie, Joakim och Alice!

/Stina


KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: