Gästrummet

Idag är jag ledig, så har tagit mig i kragen och håller på att fixa till inne i vårt gästrum.
Har strukit gardiner och fått upp dem.
Trixat fram en lampa till fönstret och har även bytt lampan i taket.
Har strukit en sängkappa nu precis, men har ett litet matbreak just nu för att orka med att skruva ihop vår fina sängram och kanske (bara kanske) att jag försöker mig på att få i sängen i den också, annars väntar jag in tills att David har kommit hem.
Har även tagit fram nya sängkläder som jag ska bädda med där inne också.
Vi ska ju nämligen ha en gäst nu till helgen, så har verkligen en bra anledning till att försöka få det lite mer hemtrevligt där inne i alla fall.

Däremot ligger det en massa bråte där inne, som stör!
Hehe, får se om vi kan röja undan det inför helgen också. :)

/Stina


KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: