VVS-företag

Som jag nämde igår så skulle jag upprätta en lista på de företag som ska komma hem till oss för att beräkna på en offert inför konverteringen av husets värmesystem.

Sedan tidigare så har vi bestämt genom ett möte på Bomässan i Gävle att Värmepumpcenter i Gävle AB att de ska komma hit i slutet av mars.

Idag har jag pratat med en god vän till mig som arbetar som VVS-montör.
Och ska även ta in den firman som han arbetar för och låta dem göra en offert, Wiiks Rör AB från grannorten Storvik.

Nu ska jag klura ut vilket/vilka företag från Sandviken som vi ska ta kontakt med...
Brolins rör tänker vi INTE höra av oss till, då jag har dålig erfarenhet av dem sedan en tidigare installation hos min mamma för ett par år sedan som inte slutade så trevligt (översvämning inne i huset p.g.a dem!).

Är det någon av er som har erfaranhet/hört något om LE Rör i Kungsgården förresten?
Funderar på kanske prata med dem också nämligen.

Sedan ska vi nog höra av oss till Hedlunds rör också.
Någon som har erfarenhet av dem?

Som ni förstår så utöver Brolins Rör så är vi öppna för förslag!

/Stina


KOMMENTARER

- Anonym

LE rör kör bara med kvalitetsgrejer o är proffsiga. Har fått massor av bra hjälp av dom

Svar: Hej! Vi har valt att arbeta med VVS-teknik i Torsåker AB, är jättenöjd med servicen och arbetet så här långt!
Dream House

2013-10-01 @ 14:16:20

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: