Think outside the box...

Måste badrumsmöbler vara så otroligt dyra?
Jag har en fundering, - om det går att spara in en liten slant genom att "bygga" sin egen badrumsmöbel?
 
Jag har hittat några byråer/buffér/skänkar som jag gillar - som lätt skulle kunna synas i en katalog för badrumsmöbler (om de hade en blandare och ett handfat vill säga).
Som vi alla vet så finns det en uppsjö av olika blandare och handfat, så varför inte köpa in precis det handfat och blandare som man vill ha och kombinera dem med en "vanlig" skänk?
 
Visserligen så kanske materialet inte är behandlat på samma sätt som en badrumsmöbel, men det kan man ju också göra själv.
Den enda nackdelen som jag kan komma på (förutom att det är mer tidskrävande och krävs lite mer tankeverksamhet för att det skall bli ett bra resultat) är att man måste hitta en skänk som har ett bra mått, både på djuper och höjden. 
Men med lite efterforskning och jämförelse med vanilja badrumsmöbler så bör ju inte det vara så svårt?
 
Hm, ja denna idé är i alla fall värd att undersöka innan vi bestämmer oss helt för vilken badrumsmöbel som vi ska införskaffa oss!
 
Tänkte dela med mig av mina favoriter från Mio, som jag skulle kunna tänka mig att ha i vårt blivande badrum.
 
 
/Stina

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: