Helg

Idag har det varit en sådan här dag som jag verkligen älskar, att få slappa till max tillsammans med min älskade sambo!

Det är inte ofta som vi är lediga samtidigt, men idag är vi det.
Vi började dagen med en schysst sovmorgon - inga ställda klockor här inte!
Sedan käkade vi lite brunch och efter det tog David hand om en grej med "min" bil medan jag surfade efter inspiration till badrummet.
Därefter tog vi en rejäl sväng med vår nya bil (familjebil delux, en 2012 års Volvo V60 T4 med R-design paket som vi införskaffade oss i fredags).
Det är mysigt att få kvalitetstid i bilen tycker vi, för där kan man inte "ryckas med" in i tvn/datorn som man lätt kan göra när man bara är hemma.
När vi väl kom hem tog vi en fika, och pratade mer om hur vi vill ha det med badrummet och tvättstugan.
Vi har hittills kommit fram till några viktiga grundstenar som vi ska arbeta oss fram med i och med projektets gång;

* Stilrent/klassiskt/tidlöst
* Vitt/svart/grått
* Lägga "krutet" på badrumsmöbler och badkar
* Hålla tillbaka lite på budgeten på tvättstugan (hör ihop med föregående punkt)

Skönt att ha en liten start i alla fall!
Sen här i eftermiddag har vi kikat på lite film och tv-program som vi missat under veckans gång.
Som sagt; slappat till max!
Imån drar en ny arbetsvecka igång för Davids del, och jag är ledig t.o.m till på onsdag, så jag får en riktigt skön långledighet! (Ska passa på att bli frisk från min sjukt trista förkylning tänkte jag....)

På lördag är det dags för bomässan i Gävle, ser fram emot den kan jag meddela - hoppas att vi får tag på många bra deal's nämligen! ;)
Så det ser vi fram emot med denna kommande veckan i alla fall. :)

Hoppas att ni också har haft en skön helg!
/Stina


KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: