Antika prylar

Idag var jag in på en loppis som finns i närheten av där vi bor.

Och jag hittade massor av schyssta koffertar som jag tidigare har efterlyst.
Men jiiiiiises vad dyra de var.
450kr skulle de ha för en koffert (som inte var så himla unik dessutom).
Nja, då blev jag snål - vill ju ha en ca 4-6 st för att fördela upp till två stycken nattbord så att säga.

Antingen så prutar jag ihop ett "paketpris" hos den där loppisen, eller så får jag ta och tänka om och hitta på något annat att ha som nattduksbord.

Kan tänka mig två schyssta trälådor också. Men tycker att de är ännu svårare att hitta.
Så det kan också vara ett alternativ i alla fall.

Vi har ingen panik med att hitta några nattduksbord, för vi har två stycken i nuläget.
Men är nämligen sugen på att byta ut dem som ni kanske förstår..

Om ni vet någon annan loppis/antik handel som kan vara lite mer prisvärt för min del så får ni gärna hojjta till! ;)

/Stina


KOMMENTARER

- Skopinska

Snyggast när det är omålad och lite stött i kanterna!

Svar: Tack för din kommentar, det ska jag ha i åtanke ;D
Dream House

2013-02-07 @ 11:54:20
URL: http://segamorsan.blogspot.se/

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: