Shoppingrunda i Gävle

Igår åkte jag in till Gävle och hade en riktigt "Me-day" som jag kallar det. ;)
Såg till min stora förvåning att Village har gått i konkurs och att de sålde ut allt i butiken, dock var nästan hela butiken tom - så jag fick inte med mig något fynd där ifrån.

När jag fyllde år här om dagen så fick jag ett presentkort av min syster och bror, det var till en butik som jag inte visste fanns i Gävle.
Tanzimara, en liten pryl- och heminredningsbutik som fanns i Gallerian Nian. (HUR kunde jag ha missat den?!) ;)
Men jag hann bara gå in en liten sväng på Tanzimara innan det var dags att springa iväg till frissan som jag hade en bokat tid hos.
Men jag säger så här; jag kommer inte ha några problem med att kunna shoppa upp presentkortet som jag fick att utnyttja där. ;)

Hade tänkt ta en runda på Divas Boning bland annat, men hann inte!
Tiden bara svischade förbi när jag satt hos frissan, så helt plötsligt var klockan kvart i åtta trots gallerian nian stänger kl sju... :P
Jaja, får ta en till sväng inne i Gävle en annan gång helt enkelt. :)

Just nu är det även "Stadsfesten" i Gävle, en mindre kopia av "Cityfesten" som Gävle hade förr om åren.
Marknaden var väl inte direkt något som jag hurrade över, samma saker i varannat stånd ungefär.
Men, det är roligt att det händer något här omkring - så jag välkomnar att de utvecklar detta evenemang framöver. :)

/Stina
 
Foto på förberedelserna inför Stadsfesten från gd.se

KOMMENTARER

- Heidi

Hejsan. Vad kul att du tittade in i butiken. Synd att det blev bråttom. Välkommen tillbaka...
Kram från Tinzimara Gävle...

Svar: Hej! Ja det var verkligen en trevlig butik, ska absolut besöka er igen vid mitt nästa besök i Gävle. :)
Tack för titten!
Dream House

2013-08-16 @ 08:42:06

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: