Anna & Lotta i Kungsgården!

Nu har jag varit och fyndat rejält!
Min favoritbutik "Anna och Lotta" i Kungsgården ska flytta till en större lokal några hus längre bort och har just nu en stor utförsäljning med minst 50% rabatt på sitt nuvarande sortiment! :)

Och ja, jag kunde inte låta bli att fynda när jag var dit idag!
Lite smått och gott blev det som fick följa med mig hem, hihi!
Snart har jag hela den vita Mynte-serien från Ib Laursen, och alla delar har jag köpt från Anna och Lotta. ;)
Sen har jag, så klart, utökat mitt lilla förråd av Yankee Candle-ljus!
MUMS! ;)
Även en stor tvål som ska få pryda i tvättstugan och två ljuslyktor med ställ köpte jag också!

Alltid lika roligt att fynda, speciellt när man tidigare har gått och tittat in just de prylarna som man köpt. :)
Nu ska jag götta mig i tanken; om två veckor blir det shopping i Stockholm!
- någon som känner till något riktigt bra ställe med heminredningsprylar där??? :)

/Stina


KOMMENTARER

- h'

På NK har newport en butik, där kan man gå och kolla länge!! Och lexington ligger precis intill :) Våning 3. Som tur är är det ju gratis att titta åtminstone.. :P

Svar: Jaaa, dit ska vi def. gå! :D
Dream House

2013-08-18 @ 13:32:47
- Hanna Sohlborg

Förra kommentaren var från mig.. :P Dumma tangentbord..

Svar: haha, förstod att det var Du Hanna ;)
Dream House

2013-08-18 @ 13:33:22

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: