Uppsala

Idag var vi till Uppsala en sväng, en liten dagsutflykt för att få lite tid tillsammans för mig och David.

Det är ju så att David jobbar dagtid 100% och jag jobbar i princip bara kvällar och helger, så det blir inte så mycket tid till att umgås i och med det.
Men nu var jag ledig så då bokade vi in en dag för oss själva. :)

Vi åkte till en butik som jag har följt på Facebook nu ett tag; Fullerö Handel.
Oj oj oj vilken butik!
Vi båda blev mycket positivt överraskad och jag skulle kunna komma hem med hur mycket varor som helst om bara plånboken och bilen tillät det... ;)

Sedan åkte vi till Chilli och kikade in deras sortiment som de har just nu.
Det är alltid lika trevligt att strosa omkring inne på Chilli. :)

Därefter så åkte vi in till city, parkerade bilen och tog en sväng på stan.
David shoppade lite kläder, men jag kom hem tomhänt... Haha!

Efter en shoppingrunda på stan så tog vi en sväng till Bauhaus - kollade in deras sortiment och David privatare en och annan gräsklippare, hehe! ;)

En sak som man inte får glömma bort här i livet är att hitta tid för varandra.
Ta hand om varandra, och låt inte bygget ta över! :)

/Stina


KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: