Anna & Lotta

Här i lilla Kungsgården finns en liten oslipad diamant, nämligen den lilla heminredningsbutiken "Anna & Lotta".
De har mycket trevliga grejer där, bland annat Yankee Candle och IB Laursen.

Igår var jag dit för första gången, då jag såg på deras Facebook-sida att de hade 25% rabatt på hela butiken igår, så då passade jag allt på!
(Man får ju inte vara dum inte, hihi!)
Jag blev först lite paff över hur liten butiken var, men de hade fått in en hel del grejer.
Men det som jag blev positivt överraskad över var att jag kunde betala med mitt bankkort, och framförallt att de håller normala priser trots den lilla omfattning som butiken faktiskt har.

Helt ärligt så skulle jag nog kunna köpa 3/4-delar av butiken och släpa med mig hem, hihi!
Men någonstans måste man sätta sin gräns, så fyra stycken små ljus från Yankee Candle samt två olika glasburkar från IB Laursen fick följa med mig hem! :)

Ljusen har jag inne på våra toaletter här hemma, tycker att det luktar så fräscht där inne hela tiden då.
Och glasburkarna ska jag ha tvättmedel i! Vittvättmedel i den mindre och kulörtvättmedel i den större glasburken, kommer att bli kanonbra!
Så nu fattas ju bara en fin tvättstuga...

Kolla in deras Facebook eller Blogg för info om öppettider och erbjudanden!
http://annaochlotta.blogspot.se/

/Stina


KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: