Rött

Skynda att fynda, ja som ni redan vet så älskar jag att fynda!
Så när jag var på Jysk här om dagen så kunde jag inte låta bli att köpa lite handdukar som kommer att funka finfint nu till i jul!
15kr/st kostade handdukarna, så köpte tre som vi skall ha på toaletten som är på nedervåningen och tre till badrummet på övervåningen.
Fotot är från JYSK
 
Funderar om jag ska köpa två badrumsmattor i samma kulör.. 
Det tåls att tänka på i alla fall!
Jag köpte dessutom två stycken kuddfodral, dessa är också i en julröd kulört.
Det är nämligen så, att jag är en "KUDDOMAN", äääälskar kuddar helt enkelt.
Vi har jättemånga kuddar, och ja, det finns till och med vissa kuddar som jag inte ens har packat upp ännu..
MEN, nu när vi snart får tillgång till vårt hus så kommer vi att ha lite mer utrymme för att pynta med kuddar - me like!
Fotot är från JYSK
 
Sitter och funderar vad vi ska ha för typ av julgran i år.
Ska vi ha en äkta eller en i plast...?
Förr har vi haft en i plast, men den gick sönder så nu är vi granlösa..
Tänkte framföra mina åsikter om de fördelar som vardera alternativ innefattar - så kanske vi kommer någon vart med att kunna bestämma oss.
Visserligen är det ca 1,5 månad kvar tills det är dags att klä granen, haha, men vad gör det?
 
Fördelen med plastgran är:
  • kräver ingen omsorg
  • barrar inte
  • är tät & symetrisk
Fördelen med äkta gran är:
  • äkta vara - karaktär
  • luktar friskt
Vilken typ av julgran brukar ni använda er av?
/Stina

KOMMENTARER

- Skopinska

Vi har alltid en riktig gran! Även fast den inte är så tät så är det finast tycker jag :)

Svar: Okej! Ja jag är fortfarande inte helt övertygad, vill ha den stor och tääääät.. så kanske blir så att vi kikar lite på riktiga granar och om vi inte hittar någon som är maffig så får det bli en i plast kanske.. :P
Dream House

2012-11-05 @ 15:27:49
URL: http://minbebis.com/blogg/skopinska
- Hanna

Jag har alltid riktig gran! Det luktar ju så otroligt gott :) köp en kungsgran om du vill ha en maffig tät en ;)

Svar: Ja det får nog bli en sådan faktiskt, jag har blivit övertygad! ;)
Dream House

2012-11-10 @ 08:04:47
- Skopinska

Dom brukar ju sälja granar... Och dom brukar vara tjocka och fina :)

Svar: ja det är lite spridda skurar med det där om de är täta eller ej, men vi ska försöka hitta en tät gran i alla fall :P
Dream House

2012-11-23 @ 21:53:54
URL: http://minbebis.com/blogg/skopinska

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: