Klockor som (k)lockar!

Jag har fått "a thing" för klockor just nu.
Det hela började med att jag såg en jättefin STOR väggklocka på Chilli i Uppsala, och ångrar enormt mycket att jag inte köpte den...
 
Hur som helst så tänkte jag dela med mig av min lilla lista av klockor som jag gillar just nu:
 
Från In My House för 299kr kan man få denna schyssta väckarklocka
 
En budgetvariant, men som inte riktigt har lika mycket karaktär enligt mig är denna från Jula för 39kr
 
IKEA har ett mellanting, den har lite karaktär och är hyfsat billig för sina 79kr
 
Från The Country House kan man köpa denna lilla väggklocka för 399kr
Här är min största favorit (finns med på min önskelista till jultomten) denna väggklocka kan man köpa från Pottery Barn för 1425kr.
 
Som ni kanske anar så gillar jag de dyrare alternativen mest, men det är ju så att när man väl fäst sig vid något så är det svårt att nöja sig med något annat, hehe!
/Stina
 

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: