Glädjande nyheter!

Idag fick David samtalet som vi ivrigt har väntat på!
Det bestämdes nämligen att vi får tillgång till vårt hus på MÅNDAG!
Wohooo!!!
Nu blir det till att börja packa, nu känner jag mig taggad!

Och inte nog med att vi fick denna trevliga nyhet - det är ju så här att David fyller 25 år idag! :D
Så jag har bakat cheesecake och senare ikväll ska vi till Davids föräldrar och tillsammans med dem och Davids mormor, morfar och farmor samt min mamma, plastpappa, syster och bror!
Vi ska äta smörgåstårta som Davids mormor har gjort och sen blir det min cheesecake till efterrätt.
David har önskat sig en ananas-cheesecake, så vi får se om det blir en hit eller en diss (har aldrig gjort det förut nämligen, hehe).

Om en timme kommer födelsedagsbarnet hem från jobbet, då ska han få mina presenter tänkte jag! ;)

/Stina


KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: