Internet

ÄNTLIGEN funkar vårt internet som det ska!
Har varit utan det i ett par dagar nu, så det har krypit myror i brallorna på oss nästan, haha!

Har numera kontantkort och är lite snål med att tanka på den ännu, ska göra en liten granskning av utbudet och överväga vad som passar mig bäst.
Så har inte direkt kunna surfat något i mobilen heller!

Men nu så, i eftermiddags så vart det klart!
Det var något i nått kabelskåp ute i centrala Kungsgården som hade gått sönder tydligen.

Så snart jag letat på min dator här i flyttkaoset och fått lite tid över till att kunna engagera mig i bloggen så kommer lite roligare inlägg!
Just nu är det rätt så tight med tid till att hinna göra något i över huvud taget faktiskt, haha!
Det är som det är, gilla läget med andra ord..
Idag har jag dock varit ledig, men har haft fullt upp hela dagen iaf - här har det julbakats så det har stått härliga till! :)
(Skriver ett litet inlägg om det sen tänkte jag).
Men snart så är det julafton - då är jag ledig igen! ;)

/Stina


KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: