Myshörna

I det gamla gästrummet fanns en platsbyggd liten garderob som var svår att utnyttja på bra sätt. 
Så vi rev den och byggde i stället något som ska bli en mys-&läshörna med lite förvaringsmöjlighet också. 
Nu väntar bänken på att bli målad!


David har byggt en rejäl "bänk" med fack under, där ska vi ha två korgar med diverse saker i är tanken. 
Jag har köpt en madrass från Jysk som jag ska klippa till och klä i något passande tyg som sedan ska få bo på "bänken" - så den blir mysig och skön att ligga på helt enkelt. 
Jag passade på här om dagen att klicka hem lite kuddar från H&M när de hade gratis frakt och kampanj på just dessa kuddar jag beställde, kan inte bli bättre med andra ord! 
Visst kommer dessa kuddar att bli kanon i hans mys-&läshörna?! 







KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: