Inspiration till Seths rum

Heminredning finns det så ofantligt mycket fint att titta på och köpa! 
Man får verkligen se upp med att inte köpa på sig för mycket prylar - eller än värre, saker som blir total kaos tillsammans när man har dem i samma rum.. 

Ska hålla ögonen öppna för en prisvärd jordglob i "antik"-stil, eventuellt gamla kartor kan också vara av intresse.. 
Har gamla resväskor och koffert som också ska bli en del av inredningen hade jag tänkt. 
Sen har han som sagt sin lilla Jeep-säng.

Jag har börja spåna lite i vad som finns online och vad som skulle kunna passa in i Seths blivande sovrum och temat som jag har valt ut till det. 
Vad tror ni om...

En luftballong (dekoration) från Newport

En tvättkorg från Zara Home

Påslakanset från Mini Rodini




KOMMENTARER

- Hanna Sohlborg

Jag har den minsta varianten av newports luftballong, den är så himla söt. Men jag köpte den mest för att ha nånting att gå efter om jag får för mig att göra en egen en vacker dag. 😂

Svar: Tycket att de är lika fina än idag!
Dream Home

2016-04-04 @ 23:04:57

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: