Den där känslan...

Som infinner sig när man verkligen är hemma är helt fantastisk! 
Idag åkte vi iväg på för att äta brunch ute på Elite Grand Hotell i Gävle, kanonbra och lika mysigt som alltid - det är en sån lyxig och fin atmosfär där inne, en bra inspirationskälla där de har blandat nytt med gammalt. 
Precis så som vi vill ha det här hemma. :) 

Svängde sedan förbi hos min mamma och hälsade på en stund efter brunchen, därefter fick det bli ett depåstopp på Plantagen igen. 
Hehe, köpte lite fler gula Stjärnögon och Margarita's. ;) 

Sen har vi pysslat här hemma hela eftermiddagen, jag med blommor och David har klippt gräset samt tvättat min bil in- och utvändigt samt även gräsklipparen fick sig en dusch. ;) 
Igår tog han premiärturen på gräsklipparen, det kanske är bara vi - men vi tycker än så länge att det är ganska så rofyllt att klippa gräset! :) 

Nästa helg så kommer min lillasyster hit och då ska hon/vi rensa ogräs från grusgången. 
Hehe, blir ett lagom sommarjobb för hennes del! ;) 

Vår entré börjar känna av sommaren...

Mina frösådda "Moonflower's" börjar ta sig! Ska bli spännande att se hur de faktiskt kommer att bli sen framöver. 

Satte om Penséerna så de fick bo i mjölkkannan och de nya Stjärnögonen fick bo i den kruka som Penséerna tidigare hade bott i. 

Igår planterade jag dessa skönheter i en gammal sockerlåda, blev kanonfint! Denna ska få stå ute vid vår "nya lilla uteplats" som är på höger framsida av husfasaden (där vi tidigare hade en blomrabatt).

David gillar vår gräsklippare från Stiga, den går som en klocka!


KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: