Blomstrande tider...

Är på G! 
Igår var det riktigt fint väder och denna dag ser ut att bli minst lika fin den också - härligt! :) 

Detta får i alla fall mig att bli sugen på att försöka få till en trevlig hemmiljö, utomhus. 

Så igår åkte jag förbi plantagen och shoppade loss, hade ett presentkort som kom till användning - kanonbra ju! 

Så köpte med mig lite smått och gott, och hann plantera ner 12st tagetes i mina två balkonglådor som numera sitter på vår balkong. 
Tycker att det är fint att ta upp den gula kulören (som även finns på huset) i blommorna. :) 

Idag ska jag nog se över mina gamla sockerlådor och ge dem nytt liv med lite gula och vita blommor, kommer nog att bli fräscht! 





KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: