Skissa

Idag började jag även att skissa och fundera hur vår "bakgård" ska vara... 
Har inga direkta idéer ännu, vilket är frustrerande för jag brukar veta vad jag vill (eller inte vill) ha! :P 

Men har i alla fall börja spånat i vilka buskar och träd som skulle kunna leva gott där, och då har jag haft två saker i åtanke; att vi bor i "trädgårdszon 4" och att det är en rätt så skuggig plats som dessa ting ska planteras på. 

Har även skissat på hur en del av vår blivande infart kommer att bli framöver. 
Vi ska nämligen ta tillbaka den rondell som har funnits en gång i tiden framför vårt vackra hus, och flytta infarten så att den inte ligger så nära den stora vägen. 
Men mer än så har jag inte skrissat upp idag. 

Kom som sagt gärna med tips, förslag och idéer på hur vi kan få till en trevlig bakgård! :) 

Här kan ni se hur "sned" vår bakgård är


KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: