Pyssel till bebisen

Idag har jag äntligen målat klart hela skötbordet till lillkillen. 
Det var ett bra tag sedan som hela byrån blev klar, men själva delen till skötbordet saknade ett sista lager färg och nu fick jag tummen ur och penslade på det. :) 


Idag kom även min pappa förbi en sväng och hälsade på. 
Vi kom överens om att han ska bygga en spjälsäng till vår lillkille (så får jag det som jag vill, höhö). 
Det är nämligen så att spjälsängen är nästan det enda som vi har kvar att införskaffa, och detta har varit just på grund av att jag inte riktigt gillar hur svenska spjälsängar generellt ser ut! 
Jag gillar amerikanska modeller, lite maffigare och rejälare möbler är det! :) 
Så den här bilden kommer att inspirera bygget av vår blivande spjälsäng; 


KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: