Handtag

Denna vecka består av massa nattjobb så därav att det är ganska så lungt från min sida, måste ta varje ledig minut till att vila nämligen. 

I söndags så polerade David kaklet så att det blev riktigt skinande igen efter att det hade blivit fogat. :) 
Och i måndags så mjukfogade jag alla kanter och skarvar, resultatet blev jag inte så nöjd (silikonet hann torka för mycket innan jag hann få bort maskeringstejpen) så det ska vi göra om här framöver, kanske till helgen?

Men idag fick vi dit handtagen till skåpen inne i tvättstugan! 
Var och köpte nya handtag här i söndags eftersom de handtag som jag hade köpt inte kändes helt klockrent funktionsmässigt. 
Men snyggt blev det ändå va?! ;) 




KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: