Den blomstertid nu kommer...

Att fundera, göra skiss efter skiss, läsa på och klura till en extra gång är precis det som min kväll var bestått utav igår. 
Kan inte släppa mina tankar på trädgården, och framförallt vår bakgård just nu. 


Solen har lyst med sina högt älskade strålar hos oss igår, det är så ljuvligt! 
Och jag har donat utomhus hela eftermiddagen. :) 
David har tvättat och vaxat bilar, medan jag har påbörjat ett projekt som vi bestämde att vi skulle genomföra redan innan vi hade flyttat in i huset; ta bort blomrabatterna som finns mot husgrunden. 
Även om vi inte har en källare så vill vi i alla fall inte ha växtlighet mot vår husgrund, är rädd om vårt hus och vill ha det vid liv i många år framöver! ;) 
Så inom kort är våra blomrabatter borta, det blir kanonskönt att ha det avcheckat. ;) 

Snart så finns det ingen blomrabatt närmast husgrunden här hos oss, skönt! 

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: