Sommar sommar sommar!

Ja solen gassar på rejält idag här hos oss! 
Jag håller mig mest inne med AC:n påslagen, hehe! 

Men jag har även varit ute i garaget och laserat en andra sväng på vårt bord som brukar stå i köket.
Laserade även en av våra fyra stolar som hör till bordet, men det blev inte alls bra! 
Så det får bli en plan B för dem; spraymåla dem svarta. :P 

David donar på ute i badrummet, får se hur det går för honom med att riva en del av väggarna! ;) 

Jag tänkte gå ut och starta gräsklipparen och köra den en stund då jag upptäckte att gräset har vuxit extremt mycket sen i lördags (när jag klippte det sist)! 

Här har ni en bild på en av våra fina buskar som finns här hemma, visst är det en Rhododendron?... ;) 


KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: