Tokigt det kan bli!

Jahaja, igår efter att rörmokaren hade burit in varmvattenberedaren så upptäckte de att vi hade fått fel bergvärmepump hemskickad till oss... 
Så det blir en fördröjning med en arbetsdag p.g.a den missen. 

Men i och för sig så kanske det ändå var bra att det blev en dags fördröjning på det hela. 
För innertaket i tvättstugan skulle tydligen vara på plats tills dess också (en detalj som David inte hade uppfattat). Haha ;) 
Så idag ska han åka och köpa takreglar och innertak. 

Själv så är jag sjuk och ska bara ta det lugnt.. Sitter just nu i pyjamasen, duntofflor, morgonrock och filt i soffan, är helt slut i kroppen trots mina 10h sömn denna natt. 
Men jag måste erkänna att jag mer än gärna skulle vilja vara med och bestämma vilket innertak vi ska ha inne i tvättstugan...

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: