Sneak Peek...

Har nästan blivit helt klar med min telefonbänk nu, dock ska möbelknapparna kläs om - och det kan jag inte göra själv hemma utan rätt verktyg (är tryckknappar så behöver en typ av press för att få ihop dem utan att förstöra metallknappen som är bakom tyget...). 
Så de får jag lämna in någonstans, någon som vet vart jag kan göra det?! :) 
I övrigt så är allt det nya tyget på plats, så det är dessa knappar som sätter käppar i hjulet just nu för att bli helt klar... 
För de ska i och sedan kan jag fästa fast ryggstödets tungbit helt, fästa det egentligen helt värdelösa bakstycket (ingen som ser det) och limma fast ett snyggt kantband runtom där möbelspikarna har varit förut (dvs få ett supersnyggt möte mellan trä och tyg).
Aja, förr eller senare blir den klar i alla fall! ;) 




KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: