Babynest

Här om dagen började jag att sy på ett babynest till vår lillkille! :) 
Har aldrig sytt ett sådant förut, så jag var lite spänd - men va fasen, klart att jag kan fixa det! ;) 
Och igår blev jag klar med den och är supernöjd! :) 
Hoppas att bebisen kommer att uppskatta den ;)

Jag använde mig av en instruktion som ni kan hitta här; 
http://junimamma.blogspot.se/p/babynest-monster-beskrivning.html?m=1 

Detta behöver du: 
* 1m härligt tyg (jag ville använda mig av två olika tyger, så då behöver man 1m av vadera tyg för att få trådraken åt rätt håll). 
* 2,5m kantband.
* 3m snöre.
* Vadd att stoppa sarjarna med (jag köpte en påse med vadd som var 1x1,25m).
* Skumgummimadrass att stoppa liggdelen med (jag köpte en som var 2cm tjock).

Här nedan kan ni se min bildserie på hur jag gick tillväga, mer ingående instruktioner kan ni hitta i länken ovan. :)






















KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: