Tungt lastad bil och muller utanför vårt hus!

Vilken onsdag, och än är den ju inte slut! ;) 

Började förmiddagen med att åka och hämta allt kakel och klinkers till tvättstugan som hade kommit till Colorama i Gävle. 
Hade en jättetrevlig liten kupong med mig så fick 25% rabatt på hela köpet. ;) 
Det resulterade i ca 2000kr rabatt nämligen, hihi! ;) 
Men jag blev lite full av skratt när bilen väl var packad med dessa tunga skönheter... 
Min lilla Clio blev vääääldigt baktung om jag säger så, och ja det var på håret att jag inte skulle kunna få med mig allt på en och samma gång! ;P 
Men skam den som ger sig, och ja - köra försiktigt hela vägen hem var det enda som gällde! ;) 
Försökte ta ett foto på hur roligt bilen såg ut, men fick inte riktigt till det. 

Sen när jag kom hem så har de från Gäcle brunnsborrning AB kommit hem till oss och börja köra igång med att borra för vår bergvärme! :) 
Lastbil, container, diverse olika maskiner och en skåpbil står parkerade på vår gård just nu. 
Så det är rätt så full här hemma om jag säger så! 

Nu är de i full rulle! 

Container som samlar upp bla. borrvatten

Igår och idag har jag spacklat inne i tvättstugan, så nu är det helt färdigt med den första svängen av spackel. 
Låter det hela torka ett tag och väntar in David som slutar jobbet snart och då ska vi sätta in en av våra nya innerdörrar som vi tidigare har köpt. :) 
Sen ska jag nog börja slipa! *blä* ;)

Nu ska denna fina massiva 3-spegel dörren in på sin rätta plats!


/Stina


KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: