Effektiv dag!

Idag har vi kommit en bra bit påväg inne i tvättstugan. 
Jag var ledig idag så Jocke kom strax efter lunchtid och fortsatte med elen, så nu är nästan all el klar! :) 

Jag städade en del och sedan har jag även fått upp lite OSB-skiva på den väggen som är mellan tvättstugan och det blivande badrummet och rivit foder kring fönstret inne i tvättstugan. 

David har bland annat reglat upp kring ytterdörren så att fodret kommer att sitta rejält där sen. 

Tänk att det är 1:a november redan! 
Året har gått såååå fort, och ja - den 26:e november har vi ägt huset i ett helt år! :) 
Nu blir det myskväll framför bion här hemma, för imån ska David bygga så det ryker och jag ska jobba åter igen. 

/Stina

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: