VVS-Teknik i Torsåker

Idag ringde David runt till en massa olika för att vi ska komma igång med tvättstugan/konverteringen av värmesystemet.

Han ringde till kommunen för att dubbelkolla vilka uppgifter som de ev. vill ha. - Men handläggaren för vårt område var på tjänsteresa, så David ska ringa till henne i morgon igen.

Han ringde även till banken, för att höra om vi kan belåna själva kostnaden för installationen av bergvärmen.
Men vår banktjänsteman var sjukskriven, så vi får höra av oss till honom senare när han blivit frisk igen.

Sedan så ringde David runt till några olika VVS-firmor, för att låta dem komma och beräkna på en offert till oss.

• VVS-teknik i Torsåker kommer redan i morgon kväll!
Tyvärr jobbar jag då, så kan inte vara med på det mötet.
• Sandviken Rör skulle återkomma senare.
• Hofors VVS fick han inte tag på.

Själv så har jag suttit och klurat över hur allt ska gå till, hur det ska se ut och hur vi ska gå tillväga för att nå det resultat som vi vill ha till minsta möjliga kostnad.
Kanske lägger upp min lilla lista här senare framöver.

Nu ska jag lägga mig bredvid min fina sambo och snarka ikapp med honom! ;)

/Stina


KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: